Suport
IWS disposa de diversos models de suport en funció del tipus de client i projecte.
Des d'un suport telefònic i per email per atendre dubtes i problemes senzills fins a diversos models de suport més específic en el cas de projectes i/o clients especials:
- Suport 24x7, on els tècnics de torn atenen les seves qüestions sense cap mena de discontinuitat. Vàlid sobretot per a clients amb servidors hostatjats o propis al nostre CPD i per projectes i aplicacions que requereixin una atenció contínua.
Per aquests casos podem oferir un SLA (acord signat de nivell de servei) per la seguretat del client.
- Suport in situ, on els tècnics d'IWS es poden desplaçar fins a les oficines del client per resoldre tots aquells incidents que requereixin una presència física.
El departament comercial d'IWS li podrà presentar l'opció de servei que s'adapti millor a les seves necessitats.
Ens poden contactar via email iws@iws.es o per telèfon al 902 363 315 o 973 23 41 06.
L' horari de consulta és de 9:00 a 20:00.