Suport


IWS disposa de diversos models de suport en funció del tipus de client i projecte.

Des d'un suport telefònic i per email per atendre dubtes i problemes senzills fins a diversos models de suport més específic en el cas de projectes i/o clients especials:

 

 

 

  • Suport 24x7, on els tècnics de torn atenen les seves qüestions sense cap mena de discontinuitat. Vàlid sobretot per a clients amb servidors hostatjats o propis al nostre CPD i per projectes i aplicacions que requereixin una atenció contínua.

Per aquests casos podem oferir un SLA (acord signat de nivell de servei) per la seguretat del client.

  • Suport in situ, on els tècnics d'IWS es poden desplaçar fins a les oficines del client per resoldre tots aquells incidents que requereixin una presència física.

El departament comercial d'IWS li podrà presentar l'opció de servei que s'adapti millor a les seves necessitats.

 

Ens poden contactar via email iws@iws.es o per telèfon al 902 363 315 o 973 23 41 06.

L' horari de consulta és de 9:00 a 20:00.

 

 

Si està interessat en rebre informació comercial respecte a aquest o qualsevol dels nostres productes o serveis, enviï'ns un formulari de contacte amb les seves dades o contacti amb nosaltres al 902 362 315


URL: 
Serveis > Suport